Friday, January 6, 2012

Isu DSAI & Imam Mahdi.

Pertama, saya menafikan sekeras-kerasnya tuduhan yang kononnya saya menamakan DSAI sebagai Imam Mahdi. Saya hanya membincangkan potensi DSAI untuk menyatukan Dunia Arab yang mana penyatuan itu adalah syarat penting dlm pembebasan Al-Aqsa.

Kedua, Potensi DSAI dapat dilihat dari banyak sudut:

1) Dunia Arab menerima beliau sebagai Tokoh Pemimpin Islam yang dihormati. DSAI kini adalah penasihat kepada beberapa buah Negara Arab selain menjadi sahabai baik kepada Syekh Dr Yusuf al-Qardawi (Penasihat Mesir) dan Syekh Abdul Rashid Ghannusi (Pemimpin Tunis).

2) DSAI juga diterima oleh Dunia Islam bukan Arab selain menjada sahabat baik kepada Erdogan (Pemimpin Turki) serta beberapa Pemimpin lain.

3) DSAI juga dihormati oleh Dunia Barat. Selain beliau adalah Professor Pelawat d George Town University, Washington, DSAI sering menyuarakan pendapat di pentas barat dan pendiriannya dalam banyak isu (agama, politik, ekonomi dan kemanusiaan) amat dihormati.

4) DSAI juga dihormati oleh Dunia Timur. Pendirian beliau dalam banyak isu juga sering mendapat tempat.

5) DSAI juga adalah pelopor kebangkitan Islam di Malaysia melalui wadah ABIM sejak awal 70an.

6) DSAI adalah seorang pejuang kemanusiaan yang konsisten sejak awal mudanya bila disumbat dalam ISA kerana memimpin kebangkitan Mahasiswa dalam Isu Kemiskinan di Baling.

Ketiga, saya juga menafikan tuduhan yang kononnya saya "memuja" DSAI secara keterlaluan. Saya hanya sekadar menyatakan pendapat saya tentang potensi yg ada pada beliau. Sekiranya ada pemimpin atau tokoh lain yang lebih berpotensi, SILA tampilkan...

Keempat, saya tidak pernah menyebut nama Imam Mahdi dalam mana2 ceramah saya. Adapun Hadis "Kebangkitan Islam dari Timur", ianya saya sebut hanya untuk menyatakan bahawa tidak mustahil (harus) ada orang dari belah Timur ini yang akan bangkit menyatukan ummat, dan pada masa ini yang paling berpotensi adalah DSAI.

Sekian dan Salam hormat!

9 comments:

Anonymous said...

Gua percaya sangat dengan saudara. Gua percaya saudara ada check-in dengan bini orang di Swiss Garden Hotel di pantai Balok, Kuantan, Pahang pada 25 Februari 2012. Saudara sangat hebat menyamar disebalik jubah dan kopiah.

Saudara nak pusing apa lagi, pukul 3 pagi takkan bini orang boleh tahu saudara ada kat hotel 2. Betina 2 tak dak tempat lain nak pergi mengadu selain saudara ke jika benar ada family problem?

Cakap terus terang je la. Tak baik berselindung di sebalik Islam, padahal perbuatan terkutuk yang dicari. Dosa besar. Neraka Jahannam tempatnya.

Bertobatlah saudara.

Gua harap saudara tidak menapis comment ini.

Anonymous said...

ala....dr konon...konon nak selamat keluarga orang...ni bini orang sumbat kat hotel...makan minum dia bagi...haaa..laki orang mana tak marah...memang pun sama pegi umrah....tunjuk hebat dengan wang lu...kasi bini orang melekat....hiii muka tak malu nak tunjuk teror jadi pemimpin...

Anonymous said...

Nak putar apa lagi "ustaz"... mana boleh samakan walaupun sedikit ciri-ciri pun kerana boleh membuatkan orang lain salah faham, lebih-lebih lagi orang berstatus "ustaz" ni... ker ustaz ciplak jek

Lepas tu, nak pusing hape lagi biler dah kantoi dengan bini orang PUKUL 2-3 PAGI. LOBBY HOTEL TAKDE KER? Patutnya "ustaz" tahu akibat perbuatan tersebut boleh mendatangkan macam-macam, buat jugak, lepas tu duk salahkan orang lain... malu la, awak tu muslim, pakai nama "ustaz" lagi tu... astaghfirullah al azim

Anonymous said...

Saya sgt menyokong ustaz. Jgn peduli tohmahan org yg tidak mengerti. Kita senasib ustaz. Saya faham situasi ustaz kerana saya pun pernah ditangkap khalwat dengan bini org tahun lepas. Memang best main dgn bini org ni kan ustaz. Dosa pahala kita tolak tepi dulu yg penting mata terbeliak kerana sedap.

Anonymous said...

YOUR ARE AN IDIOT, mujur lalu melintang kau kebas, jangan tunjuk alim disebalik kata kata dan ceramah, perangai lebih syatian dari iblis, manusia bertopengkan binatang.

Anonymous said...

InsyaAllah Ustaz...klu dipihak yg benar ,Allah akan tunjukkan pada yg mengeji,menghina ni balasan yang setimpal....dunia akhir zaman ni penuh dengan fitnah, kaji sebelum mencaci sesuka hati macam orang tiada agama...Nauzubillah

IBU RISKA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

شركة المثالية said...


شركة تسليك مجاري بالجبيل
شركة كشف تسربات المياه بالجبيل
شركة شفط بيارات بالجبيل
شركة نقل عفش بالجبيل

mindloading said...

assalam..

ye anwar ibrahim sangat dihormati di dunia luar, serta negara² islam lain.. turut menjadi sahabat rapat syeikh yusuf al qaradawi spt yg ustaz terangkan...
TAPI malangnye beliau adalah peliwat, beliau menipu..
secara peribadi sejak zaman Tun Ghafar Baba lagi dah jadi mangsa penipuan beliau, dulu kononnya, masa mesyuarat umno tahun 90an, anwar kata, janji takkan lawan (cabar) tun ghafar baba sebagai timbalan.. last² dusta, dia lawan jugak akhirnya tun ghafar baba tewas..
tu takpe lagi, ni kes driver peribadi dia sendiri dia liwat, takleh terima dek akal.. bukan driver dia seorg, bahkan ramai lagi.. semua kes dia ada dlm rekod polis sejak Tan Sri Hanis Omar jadi ketua polis negara lagi dlm tahun 80an.. kalo nak tau sila berkawan baik dgn bekas² ketua polis negara sejak tun hanif omar dan selepasnya.. special² branch pon tahu kemaksiatan yg anwar buat, mereka kata mereka ada rekod cuma tak boleh di dedah kpd umam aje.. yg saya yakin hanya tun mahathir sorg aje yg didedahkan kemaksiatan anwar,, itulah sebabnya kenapa anwar terus dipecat oleh tun mahathir masa tahun 1998..
malangnya ramai org terpedaya dengan pengakuan palsu anwar, termasuklah ustaz dr badrul amin..
ingat (kalo tak silap) Quran ada sebut perangai org munafik ni dia punya karekter dan kalo berkata² mmg boleh terpukau org, kalah ulama' punya kata², org boleh terpedaya dgn kata² mereka.. sama lah mcm anwar dia kalo bercakap islamik sungguh.. tapi perangai wal'iyyazubillah..
tengoklah masa PH menang PRU14 dulu mcmana dia punya berjoget kat pentas masa berucap kat perhimpunan dia sebaik PH officially memerintah.. berjoget sakan dia mcm org jahiliah.. mcm ni ustaz bangga sgt dgn dia..
sudah² lah ustaz badrul amin.. saya cukup hormat kat ustaz, saya minat kat ustaz dulu (sebelum kenal ustaz badrul amin) masa saya beli CD (original) zikir munajat ustaz.. saya tak kenal pon ustaz masa tu, tp entah mcmana saya terbeli alhmdulillah saya suka dgr.. bahkan alunan zikir² ustaz tu saya akui jadi inspirasi kpd ramai ustaz² baru yg sama berzikir gaya ustaz..
malangnya ustaz badrul amin yg saya kenal (melalui alunan zikir² tu) rupa² fanatik anwar ibrahim... saya sanggup kata ustaz fanatik sebab saya biasa berada dlm kuliah ustaz, saya biasa dgr ustaz puji anwar melambung², istilah yg saya masih ingat ustaz kata (si anwar ni) "orgnya tak tinggi tak rendah, tak gemuk tak kurus.." mcm tu lebih kurang ayat ustaz masa ustaz badrul amin puji anwar, seolah² ayat Para Sahabat menggambarkan susuk tubuh Nabi SAW..
masa ustaz puji anwar ibrahim tu ustaz nak kata yg anwar (tak tinggi tak rendah, tak gemok tak kurus) ni KONONnya anwar lah 'Imam Mahadi' yang akan menyatukan negara² Islam.. sebab ustaz sebut pasal 'Imam Mahadi' yg akan muncul di timur dan menyatukan umat seluruh Islam.. lepas tu ustaz petik anwar konon anwarlah tokoh yg paling layak menyatukan seluruh umat Islam.. HAKIKATnya dia tu bersifat munafik..
video dia kantoi main dengan perempuan (amoi) tersebar, apa cerita.. voice message dia kutuk azmin ali kononnya "jadi barua mahathir", mmg jelas tu suara dia, apa cerita.. eh mcm biasa lahh dia nafi..
sudah² laa ustaz.. lebih baiklaa ustaz sokong PAS, jauh lebih baik lagi..

saya bukan sokong umno, bukan sokong mahathir, bukan sokong azmin, jauh sekali nak sokong pkr atau semua dlm PH.. saya hanya TAK MAHU Malaysia diperintah oleh org² munafik serta pelaku liwat yg telah memperdayakan ramai manusia, termasuk Syeikh Yusuf Al Qaradawi, termasuk ustaz badrul amin bahron PON TELAH TERPEDAYA.. sudah² laa ustaz..
wallahua'lam..

jom kita semua kembali kpd kebenaran yg Haqq.. mohon semoga Allah SWT tunjukkan kita yg Haqq itu sebagai Haqq dan yg bathil itu ebagai bathil.. aamiiin..